Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Alfa Romeo linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

Alfa Romeo képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: alfaromeo.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 121 db
100 éves az Alfa Romeo

100 éves az Alfa Romeo

Az Alfa Romeo márka az 1906-ban alapított Societa Anonima Italiana Darracq márkából nőtt ki, amit a francia autógyáros, Alexandre Darracq alapított olasz befektetőkkel közösen. Eredetileg Nápolyban tervezték felépíteni az első üzemet, de később úgy döntöttek, Milánó jobban megfelel majd a céljaiknak, itt indult hát meg a gyár felépítése. Néhány év elteltével az olasz befektetők Ugo Stella vezetésével új márka bevezetése mellett döntöttek Darracq segítségére továbbra is számítva, mivel az eladások alulmúlták várakozásaikat. Ez az új gyár kapta az Anonima Lombarda Fabbrica Automobili nevet, és története 1910. június 24-én kezdődött.

A BMW ellen indul harcba az Alfa Giulia

A BMW ellen indul harcba az Alfa Giulia

Kulcsfontosságú lesz az Alfa Romeo jövője szempontjából, a többi között a 3-as BMW ellenfelének szánt új Giulia limuzin sikere. Kiemelt projektként dolgoznak az autón az olaszok, hamarosan véglegesítik a formát, premierjét másfél év múlva tartják. A Giulietta alapjait adó Compact platform meghosszabbított változatára épül a Giulia, ez a padlólemez a saját kategóriájában nem tartozik ugyan a legkönnyebbek közé, ellenben 90 százalékban nagy szilárdságú anyagok felhasználásával készül. Könnyűsúlyú ütközőzónákat használnak elöl és hátul, a felfüggesztések lengőkarjai alumíniumból készülnek.

Alfa  2.0 TS Selespeed

Alfa 2.0 TS Selespeed

Örömmozgó Kombierényeit az Alfa Sportwagon nem méreteivel, hanem használhatóságával és formájával adagolja. Az Alfa Romeo újabb kori történetének formai remeklése, a 156 most kombi változatával is a szemet iparkodik ámulatba ejteni. Kombi-kupé karosszériájával nem a zöldségeseket, sokkal inkább a dinamikus örömmozgókat csábítja. A nevéből is a sportot párologtató márka kombijának versenyautóssága rendkívüli eszközzel tovább fokozható, a Selespeed-váltóval még az egyszeri vásárló is magát Michael Schumachert fektetheti a gépháztető alá. Karosszéria, utastér A 156-os limuzinhoz képest csak az autó farát kell figyelni, azt az összhangot, ahogyan az orr-részhez olyan farrészt terveztek, mintha együtt születtek volna. Az emelkedő övvonaltól és a hátrafelé lejtő tetőtől elszűkülő ablak a formának és nem a célszerűségnek hódol, ami az Alfa esetében így is van rendjén. Az esztétikának áldozatul esett prakticitáson a hátsó ajtóval nyíló hátsó tetőrész javít, nem a marhaoldalast, de nyilván a szörföt vagy a bringát nyeli le könnyebben.

Alfa 145 teszt

Alfa 145 teszt

Talán az időjárás nem a legmegfelelőbb erre, de újra egy sportos Alfát sikerült letesztelni. Rendszeres olvasóink emlékezhetnek rá, hogy használtautó rovatunkban már teszteltünk egy 155-ös Alfa Romeo-t. Most a legkisebb 145-ös modellhez sikerült hozzájutnunk, annak is az 1.6-os 120LE-s Twin Spark változatához. Tesztautónk 1998-ban gyártott, viszonylag jól felszerelt és korának megfelelő állapotú volt. 1994-ben mutatkozott be a 133-ast leváltó 145-ös, néhány hónappal később pedig ennek négyajtós változata, a 146-os. Elsőként 1.4-es, 1.6-os és 1.7-es boxer motorokkal, valamint egy 1.9-es dízelmotorral lehetett megvásárolni. Egy évvel később jelent meg az első dupla gyújtású kétliteres, majd egy újabb év elteltével a kisebb motorok is Twin Spark-ra kicserélődtek. A 2000-es búcsúig a beltér is átalakult, és Common Rail motor is helyet kapott a kisméretű olasz kocsikba. Meglátni és megszeretni! Talán ez vezérelheti az Alfa tervezőit, mert ez az autó is ék alakú dinamikus formájával rengeteg hívet szerzett magának. Melléállva feltűnik nagy lapos motorházteteje, valamint élesen felfele törő övvonala.

Alfa 147

Alfa 147

A 145/146 modellek leváltására készült 147-est a Torinói Autókiállításon 2000-ben tárták a világ szeme elé. Az elődökhöz képest teljesen új autó karosszériája a 156-oséból származik. A tengelytávot kissé lerövidítették, de a felfüggesztés maradt ugyanaz, mint a 156-ban. 'Régi motorosként' a Twin Spark erőforrásokat találjuk a motorháztető alatt, amelyek a következők: kettő 1600 köbcentis (105 és 120 lóerős) és egy kétliteres (150 lóerős). Az erősebb, kétliteres verziót eredetileg a Selespeed félautomata váltóval szerelték, miközben a többi modellt a hagyományos, ötfokozatú kézi tengelykapcsolóval látták el. Megjelenésekor csak háromajtós változat volt kapható, azonban 2001-től megvásárolható ötajtós kivitelben is. Ugyanebben az évben jelentek meg a változó geometriájú turbófeltöltővel és intercoolerrel szerelt, 1900 köbcentis (115 lóerős) dízel aggregátok a 147-ben, valamint immáron a kétliteres verzió is elérhetővé vált kézi kapcsolású váltóval.

Hirdetés
Alfa 156 Szeretem!

Alfa 156 Szeretem!

Szöveges ítélet Szeretem, szép és nagyon jó vezetni! Hibalista - Alfa 156. Elég gyanútlanul kereskedésben februárban vettem! Soha többet! Az első hibajelenség: a motor rángat. Irány az Alfa szerviz. Hozzám legközelebb eső az Alfa Novák. Reggel viszem a kocsit, délben hívnak, hogy azért rángat mert ki kell cserélni benne mindent, ezek a következők: Vezérműszij, + feszitők + görgők, lamdaszonda, katalizátor, és minden féle szij?

Alfa 156 teszt

Alfa 156 teszt

A 156-os Alfát 1997-ben mutatták be, a következő évben lett az év autója. Az elismerés elsősorban a formának szólt, ami a lánglelkű dizájner, Walter de Silva utolsó előtti nagy dobása volt az az Alfa színeiben. Lenyűgöző összbenyomás, csodálatra méltó részletek, röviden ennyi a titok nyitja a 'Tanuljunk autót tervezni két perc alatt' oktatókazetta szerint. Kezdjük talán az összbenyomással. Az előd, a 155-ös ugyancsak szép autó, de - és ez az igazi dizájnbravúr - a 156-os már nem szögletes: a 155-ös volt az utolsó szögletes Alfa . A 156-oson látszik, hogy ugyanabból a vérből való, de a szigorú egyeneseket már ravasz ívek váltották fel. És ha szakítottak is a szögletességgel, a 156-os Alfa gömbölyű sem lett, megmaradt valahol a geometriai senkiföldjén, mint a forma, amire még száz év múlva is hivatkozhatnak a szakoktatók. Az Alfa Romeo vezetői biztos, ami biztos, nem hittek a szemüknek, és úgy gondolták, 2002-re ez is megérik a modellfrissítésre. A külső átszabása előtt közvéleménykutatást végeztek, mondják meg a vásárlók, mely részletekkel nincsenek megelégedve.

Alfa 164 bemutatás

Alfa 164 bemutatás

Az új lehetőségeknek és a megerősödött financiális háttérnek köszönhetően születhetett meg az Alfa Romeo 164, mellyel megvalósult egy régi terv. Az új nagyautó a Fiat konszern és a Saab együttműködésével jött létre. Ez volt az első nagy és luxus kategóriás Alfa melyet az autóiparban nagyra tartott Pininfarina stúdióban álmodtak meg. 1987-ben mutatták be és kezdték el a sorozat gyártását. Az első erőforrásokat a már jól ismert Alfa 75 America és Milanóból vették át a 2 literes TwinSpark és a 3 literes V6-ot. Ezt követte a 2 literes V6 TB és a 2,5 literes TD, valamint a 3 literes V6-os Q4, azaz az összkerékhajtásos modell. A gyártás során minden erőforráson kisebb nagyobb változtatásokat hajtottak végre. 1993-ban ráncfelvarráson esett át ekkor kapta meg az 1998-ig gyártott külsőt és belsőt. Ez utóbbi modell a 164 Super nevet kapta. Amerikába 1991-ben szállítottak az első 164-est a Chrysler segítségével. Ezután megtámadták az Ausztrál piacot és a Távol-Keletet. Az ázsiai országokban az emberek szerencsétlenséget hozó számnak tartják a 164-et így ott 168-ként került forgalomba.

Alfa 164 teszt

Alfa 164 teszt

Iszonyatos kanyarsebesség, hétezerig forgatható turbó V6-os. Egy hangtalan utasterű limuzinban. Ám a legvastagabb arcbőrrel bíró nepper is mélyen belevörösödne, ha azt kéne állítania, hogy hibátlan. Ünnep vele utazni, de a vezetését tartogassa is az ünnepnapra. Funkcionális eszköznek tekinteni az Alfa Romeo 164 turbót felesleges. Hamar kiábrándulna belőle, és álmosító külsejű, de hallatlanul megbízható modellek után kezdene vágyakozni. Ez az Alfa csak annak való, aki a dolgos hétköznapokon középszerű gépjárművet használ, de alkalomadtán az A-ból B-be eljutásnál többet vár autójától. A babona kiirthatatlan, csak a tárgya változik. A múlt század második felében már nem lidércek és társaik ellen védekeztek elhallgatással. Emlékszem, nagybátyáim Skodáiban, Wartburgjaiban, Moszkvicsaiban soha egy rossz szó el nem hangozhatott az autóra.

Hirdetés
Alfa 33 Stradale

Alfa 33 Stradale

Az Alfa Romeo mindmáig legexkluzívabb modellje 1967 szeptemberében gördült az utcára (Stradale = utcai). A típus fejlesztése párhuzamosan történt a 33/2 versenyautóval és tulajdonképpen annak utcai változata. Felépítése a klasszikus sportautóépítési receptet követi: könnyű, kétüléses, csővázas karosszéria alumíniumlemezből formált lélegzetelállító formájú borítással, középmotor, hátsókerékhajtás. A design Franco Scaglione keze munkáját dicséri. Az autó hossza négy, magassága egy méter alatt maradt. Ezek az autók kompromisszumok nélküli, a korszak Ferrarijainak is igazi kihívást jelentő száguldó erőgépek voltak. Az autó szíve igazi műszaki csemege: a 90 fokos hengerszögű, szokatlanul kis lökettérfogatú, mindössze két literes, DOHC, duplagyertyás, mechanikus befecskendezős V8-as, amely a ma is tiszteletet parancsoló 230 lóerős teljesítményét 8800-as percenkénti fordulatszámon adja le. Az erőt 6 sebességes válóművön és önzáró differenciálművön keresztül juttatja az útra. A gyártás 1969-es befejezéséig mindössze 18 példány épült.

Alfa ALFETTA GT

Alfa ALFETTA GT

A német nyelvű oldal a Németország-i rajongói klubok egyike, mely az Alfetta, az Alfa Romeo egyik típusának bemutató, összegző oldala is egyaránt ill. a belépni szándékozók megtalálhatják itt számításaikat.

Alfa alkatrész webáruház

Alfa alkatrész webáruház

Autóalkatrész webáruház a teljes hazai autókínálattal, fékbetét, szűrők, olajok, kuplung és gyújtás alkatrészei, továbbá autó felszerelés, gumiabroncs kínálat. Apróhirdetési lehetőséget kínálunk azok számára, akik használt alkatrészüket szeretnék értékesíteni. Vásároljon kényelmesen házhoz szállítással.

Alfa autóalkatrészek

Alfa autóalkatrészek

Szervizünkben a gépkocsik számára teljes körű szervizt biztosítunk. Garanciális és más munkákat korszerű berendezésekkel felszerelt több gépkocsi állásos műhelyükben végzik el munkatársaink. - Haszon- és gépjárművek szervizelése, karbantartása - Vizsgára felkészítés - Minden típusú személy- és kisteherautók alkatrészbeszerzése Profi csapat, garantált minőség, kulturált környezet. Erről szól a MOLTIM Kft. több éve tartó sikertörténete. Győződjön meg erről Ön is, és keressen fel minket műhelyünkben!

Alfa Autóbontó

Alfa Autóbontó

Cégünk több mint 10 éve foglakozik alkatrész-forgalmazással. Az import alkatrészeket mi bontjuk és válogatjuk így tujuk megrendelőinknek garantálni a legjobb árakat és minőséget! Cégünk kizárólag gyári alkatrészeket forgalmaz!

Alfa Crosswagon

Alfa Crosswagon

Meg kell mondjam, autós újságíró pályafutásom egyik legnagyobb élménye volt az Alfa Crosswagon tesztelése, hiszen egy megfelelően kiválasztott útvonalon, változó tapadási viszonyok mellett szabadon voltunk eresztve, és még az autó sem vallont szégyent. Csak így tovább, Alfa! Az Alfa Crosswagon kitűnően sikerült 'rövid' tesztútja után komoly veszélybe is kerülhetne a márka PR-igazgatói állása, ugyanis ha nyomdafestéket nem tűrő stílusban kifejtett rögtönzött sommás szakvéleményemet - (szabad fordításban: egy kiadós szeretkezéssel felérően jó lett a szerkezet) - hosszabban és csöpögősen is meg tudnám fogalmazni, akkor ezek után a márka vezetősége biztosan mellettem tenné le a voksát. Sajnos ők ismerik előző tevékenységemet is, így tudják egy Alfa esetében nem mindig volt ez így. Annál nagyobb bók ez ennek az autónak. Krosszautó fórevőr! Persze egy jobb érzésű gyanakvó olvasó fejében biztosan megfordul az a gondolat, hogy ezt a szerencsétlent is megvesztegették, hiszen aki eddig mindig megtalálta az Alfákon a fogást, az hogyan érhet el orgazmus közeli állapotot egy ilyen autótól?

Alfa gumik és felnik - Gumikontakt-online

Alfa gumik és felnik - Gumikontakt-online

Gumik és felnik, valamennyi Alfa Romeo modellhez, gyári méret azonos gumiabroncsok és felnik a gumikontakt-online-tól. A váltóméret számolóval könnyedén kiderítheti, hogy milyen mérettel helyettesítheti gyári gumiját vagy felnijét. A webshopban közel ötezer termék közül választhat, amelyek országosan rövid határidővel szállítunk ki! Téligumik széles választékban minden szezonban. Nyárigumik részletes leiírásokkal, termék adatlappal. Négyévszakos gumik, nagy választékban. Az oldalon felhasználói értékeléseket írhat és, elolvashatja más felhasználók leírásait. Gumiabroncs és felni méret katalógus és kalkulátor; ... különböző modelljeinek gyári gumiabroncs és felni méretei. Minden mérethez tartozik egy váltómért kalkulátor gomb, amelyek segítségével könnyedén kiderítheti az ügyfél, hogy esetlegesen milyen méretekkel tudja helyettesíteni az adott gumit vagy felnit.

Alfa gumik, felnik - gumilog.hu

Alfa gumik, felnik - gumilog.hu

Gumiabroncs és felni méret katalógus és méret váltó kalkulátor; Alfa Romeo különböző modelljeinek gyári gumiabroncs és felni méretei. Minden mérethez tartozik egy váltómért kalkulátor gomb, amelyek segítségével könnyedén kiderítheti az ügyfél, hogy esetlegesen milyen méretekkel tudja helyettesíteni az adott gumit vagy felnit. Keresse meg az autójához megfelelő gumiabroncsot, felni! Az áruházban a kiválasztott termékeket megvásárolhatja, amit rövid határidővel futárszolgálattal házhoz szállítunk.

Tuti menü