Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Tesztek képes leírás - Alfa Romeo.tlap.hu
részletek »

Tesztek - Alfa Romeo.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: alfaromeo.tlap.hu » Tesztek
Keresés
Találatok száma - 15 db
Alfa  2.0 TS Selespeed

Alfa 2.0 TS Selespeed

Örömmozgó Kombierényeit az Alfa Sportwagon nem méreteivel, hanem használhatóságával és formájával adagolja. Az Alfa Romeo újabb kori történetének formai remeklése, a 156 most kombi változatával is a szemet iparkodik ámulatba ejteni. Kombi-kupé karosszériájával nem a zöldségeseket, sokkal inkább a dinamikus örömmozgókat csábítja. A nevéből is a sportot párologtató márka kombijának versenyautóssága rendkívüli eszközzel tovább fokozható, a Selespeed-váltóval még az egyszeri vásárló is magát Michael Schumachert fektetheti a gépháztető alá. Karosszéria, utastér A 156-os limuzinhoz képest csak az autó farát kell figyelni, azt az összhangot, ahogyan az orr-részhez olyan farrészt terveztek, mintha együtt születtek volna. Az emelkedő övvonaltól és a hátrafelé lejtő tetőtől elszűkülő ablak a formának és nem a célszerűségnek hódol, ami az Alfa esetében így is van rendjén. Az esztétikának áldozatul esett prakticitáson a hátsó ajtóval nyíló hátsó tetőrész javít, nem a marhaoldalast, de nyilván a szörföt vagy a bringát nyeli le könnyebben.

Alfa 33 Stradale

Alfa 33 Stradale

Az Alfa Romeo mindmáig legexkluzívabb modellje 1967 szeptemberében gördült az utcára (Stradale = utcai). A típus fejlesztése párhuzamosan történt a 33/2 versenyautóval és tulajdonképpen annak utcai változata. Felépítése a klasszikus sportautóépítési receptet követi: könnyű, kétüléses, csővázas karosszéria alumíniumlemezből formált lélegzetelállító formájú borítással, középmotor, hátsókerékhajtás. A design Franco Scaglione keze munkáját dicséri. Az autó hossza négy, magassága egy méter alatt maradt. Ezek az autók kompromisszumok nélküli, a korszak Ferrarijainak is igazi kihívást jelentő száguldó erőgépek voltak. Az autó szíve igazi műszaki csemege: a 90 fokos hengerszögű, szokatlanul kis lökettérfogatú, mindössze két literes, DOHC, duplagyertyás, mechanikus befecskendezős V8-as, amely a ma is tiszteletet parancsoló 230 lóerős teljesítményét 8800-as percenkénti fordulatszámon adja le. Az erőt 6 sebességes válóművön és önzáró differenciálművön keresztül juttatja az útra. A gyártás 1969-es befejezéséig mindössze 18 példány épült.

Alfa Crosswagon

Alfa Crosswagon

Meg kell mondjam, autós újságíró pályafutásom egyik legnagyobb élménye volt az Alfa Crosswagon tesztelése, hiszen egy megfelelően kiválasztott útvonalon, változó tapadási viszonyok mellett szabadon voltunk eresztve, és még az autó sem vallont szégyent. Csak így tovább, Alfa! Az Alfa Crosswagon kitűnően sikerült 'rövid' tesztútja után komoly veszélybe is kerülhetne a márka PR-igazgatói állása, ugyanis ha nyomdafestéket nem tűrő stílusban kifejtett rögtönzött sommás szakvéleményemet - (szabad fordításban: egy kiadós szeretkezéssel felérően jó lett a szerkezet) - hosszabban és csöpögősen is meg tudnám fogalmazni, akkor ezek után a márka vezetősége biztosan mellettem tenné le a voksát. Sajnos ők ismerik előző tevékenységemet is, így tudják egy Alfa esetében nem mindig volt ez így. Annál nagyobb bók ez ennek az autónak. Krosszautó fórevőr! Persze egy jobb érzésű gyanakvó olvasó fejében biztosan megfordul az a gondolat, hogy ezt a szerencsétlent is megvesztegették, hiszen aki eddig mindig megtalálta az Alfákon a fogást, az hogyan érhet el orgazmus közeli állapotot egy ilyen autótól?

Alfa Romeo 147 GTA és Spider 3.2

Alfa Romeo 147 GTA és Spider 3.2

A szinte megegyező motor ellenére az Alfa Romeo tizedik évét taposó klasszikusa teljesen más oldalról közelít a vásárlók felé. A kétüléses, nyitott sportautó, a Spider esetében a kulcsszó az elegancia és a design, a lóerők száma amolyan másodlagos plusz. Az idén felfrissített GTV/Spider típuscsalád az apróbb stilisztikai változtatások mellett azért megkapta a 3,2-es V6-ost, azonban egy másik motorvezérlő elektronikával és így néhány lóerővel kevesebbet tud, ám az élvezeti értékén ez mit sem változtat. A Spiderben 240 lóerőt és 289 Nm-t teljesítő erőforrás tizedre megegyező gyorsulási értéket és némiképp alacsonyabb végsebességet teljesít. A Pininfarina által megálmodott és idén módosított karosszéria tulajdonképpen alig változott, csupán az első maszk és környéke vette fel az új évezred alfás sziluettjét, ami éppen a 147-esen jelent meg először néhány évvel ezelőtt. A hűtőmaszk krómkeretű pajzs motívumának szárait a motorháztetőn futtatták tovább - egészen az A oszlopig -, elöl pedig mélyen a lökhárítóba érve találkoznak össze, az újraformált levegőbeömlő nyílások között.

Alfa Romeo 147 TI 1,9

Alfa Romeo 147 TI 1,9

Alfa Romeo 147 TI 1.9 Mjet, Alfa Romeo technical data, Alfa Romeo 147 technikai adatok. Van belőle fekete! Mint ahogy szürke és ezüst is, mindegyik többféle árnyalatban. Valakinek a kék jön be, mások szerint az új narancs árnyalat a menő. De ezek a színek rám egy picit sincsenek hatással! Mert ahogy a Túró Rudiból a pöttyös, úgy az Alfából a piros az igazi! Pontosabban az Alfa vörös. Az Alfából a piros az igazi! Szerencsére a 147-es tesztautó ebben a színben pompázott, így nem volt okom a fanyalgásra, amikor átvettem. Ráadásul a TI típusjelzés kirívóan jól felszerelt, különleges optikai csomaggal megvadított Alfát jelent, amely elsősorban a sportos beállítottságú, örök ifjonc vezetők pénztárcájára lehet veszélyes. Ez még akkor is így van, ha ebben a 147-esben egy dízelmotor dohogott, mert a 150 lóerős Multijet erőforrás a 147-es kínálat egyik legpotensebb tagja. Olyannyira az, hogy menetteljesítmények terén például rendesen odaver a szintén 150 lovas, 2 literes benzinmotornak. Kerek fél másodpercet ver rá 0-100 km/h-ra való gyorsulás esetén, de az 1000 méteres sprintet is hamarabb abszolválja 2 tizeddel.

Hirdetés
Alfa Romeo 159

Alfa Romeo 159

Nem értem, miért közlekedik olyan kevés Alfa a magyar utakon. Félnek a tökéletes szépségtől? Nem tudják elviselni, hogy mindenki csak az autójukat akarja? Féltékenyek? Jó, jó, olasz autó, jó, jó, minőség. És a szépség, a dizájn az smafu? Mutasson nekem valaki hasonló kategóriájú autót, ami annyira stílusos, mint a 159-es. Külseje lendületes, dinamikus, az első és a hátsó lámpák agresszivitása félelmetes. A különálló lámpatestek úgy tekintenek a forgalomra, mint a cápa szemei, robusztus v-alakot formázó orra torpedóként vezeti a stílusos verdát. A lendület az autó oldalán sem törik meg, az első sárhányókon helyet kapó dárda alakú oldalsó indexlámpák vagy a pattintott éket formázó kilincsek mind mozgásba hozzák a kocsit. Erre mondják azt tanult kollégáim, hogy álló helyzetben is mozgásban van. A dinamizmus a hátsó lámpatestek kialakításéban is folytatódik, a vörösben izzó lámpák itt is különállóak, még ha egy azonos lámpatestben is vannak. Az elsők külön vannak, mint a vízipók szemei. A belsőt minőségi anyagok uralják, a műanyagok finom tapintásúak, a fűthető első ülések kényeztetően barátságosak.

Alfa Romeo 159 2.2 JTS

Alfa Romeo 159 2.2 JTS

Karl-Heinz Kalbfell ide, németes minőség oda, még mindig csak egy pohártartó van az Alfa középkategóriás limuzinjában!!! ... De most tényleg nem azért, mert kötekedni akarok, csak szimplán érdekel: az olasz családok sosem isznak az autójukban? Netán mindig megállnak egy út széli Üvegtigrisnél', vagy talán a német, svájci autópályák Mövenpick vendéglátóhelyeinél fogyasztanak? De hát akkor is! Ezen spórolni! Komolyra fordítva a szót, az Alfa 159-es egy pohártartóval is kiváló autó! Sőt, ha nem lenne benne egy sem, az sem zavarna! Még akár a cd-s rádió, vagy a légkondi hiányával is megküzdenék valahogy, csak kormány, sebváltó, motor és futómű legyen a kezem, illetve a fenekem alatt. Na meg persze a formája legyen olyan, amilyen. Mert a 159-es Alfa egyszerűen gyönyörű. Karosszériája vitán felül legszebb a kategóriájában, sokkal érzelemdúsabb, részletgazdagabb, mint a japán, vagy német konkurensei.

Alfa Romeo GT

Alfa Romeo GT

A legújabb Alfa Romeo nemzetközi bemutatója, Monte-Carlo: gondtalan fényűzés, partik és a Casino, egy város, amely mintha folytonosan ünneplőbe öltözne. Ennek tiszteletére az Alfa is ünneplőt varratott, méghozzá Bertonénál, aki az új ruhát a 156-os alapjaira igazította. A végeredmény egy igazi haute couteure remek - a GT. Íme az előzmények. Valahol Torinóban... - Pronto, Bertone. - Bon giorno maestro, itt az Alfa Centro Stile! A hétvégén Inter-Juve rangadó, van két páholyjegyünk az ön számára, meg lenne itt egy újabb megbízás is önnek. - Mindkettő jól hangzik. - Van több tucat remek alkatrészünk raktáron az új 156-osból, na arra szeretnénk valami retrósan új keletű fazont szabatni. Leginkább egy sportos, kétajtós kupéra gondoltunk, de azért legyen benne hely is. Ja, és még valami: a csomagtartó is fontos! Capisci!? - Si, si, de ne rohanjunk annyira. Van valami konkrét elképzelés?

Alfa Romeo tesztek

Alfa Romeo tesztek

Alfa Romeo tesztek, Alfa, 147, 156, 166, GTV, Spider. Folyamatossan frissülő autótesztek. Új és használt autókról, összehasonlító tesztek, valamint töréstesztek. Az Alfa GT puritán olasz sportkocsi. Kicsit nyikorog - ez természetes, hisz 23 ezer kilométer és két év volt a tesztautómban. Az apróbb hangokra amúgy sem figyel egy valódi alfás, szép és jó. A többi nem érdekes. A legjobb áron, akár 5,5 millióért is elvihető. Az alapmotor 140 lovas, porhintésnek jó. Tesztautómban kétzónás klíma kényeztetett, ezen kívül csak a szép, sok küllős 17-es könnyűfém kerekek jelezték kivételezett helyzetünket. Az 5,5 millióért kínált akciós modell tartalmaz még tempomatot, VDC elektronikus menetstabilizátort. Ez utóbbi hiányzott a legjobban az általunk kipróbált modellből. Egy murvás szakaszon sikerült keresztbe tennem az Alfát, csak néhány határozott ellenkormányzáson múlott, hogy nem lett baj. Normális tempónál, közúton nem okozott meglepetést a GT. Hogy is tehetné, hisz a világ egyik legjobban tapadó futóművére építették. Kicsit már hangos, a kátyúkat nehezen bírja, enyhén túlkormányzott is, de a kanyarokban úgy dőlünk, mint Haga Misanóban.

Hirdetés
Alfa Romeo tesztek

Alfa Romeo tesztek

A http://www.okauto.hu/ oldalon aktuális autós hírek, új és használt autók tesztjei, hasznos tanácsok használt autók vásárlásához, szerviz tanácsok - tippek, alkatrészek leírásai, autós hifi és navigációs berendezések tájékoztatói, egyedi háttérképek, videók, autós találkozók összefoglalói várják az oldal látogatóit.

auto.news.hu - a tesztportál

auto.news.hu - a tesztportál

A http://www.auto.news.hu/alfa-romeo az Alfa Romeo tesztek, cikkek, újdonságok tára. Adatbázisba rendezett forrása a jelenleg is forgalomban lévő, Magyarországon kapható Alfa Romeo személyautóknak. A honlap látogatói mintegy tizenöt hazai autós portál Alfa Romeo tesztjeit találják meg a jól kezelhető katalógusban: innét néhány kattintással elérhető az összes magyar nyelvű Alfa Romeo teszt.

Premium Car Design - Alfa Romeo tuning

Premium Car Design - Alfa Romeo tuning

A Premium Car Design Kft, mint hivatalos Alfa Romeo tuning szolgáltató célul tűzte ki, hogy az általa szervizelt, tuningolt Alfa Romeo gépjárművek a gyárival megegyező minőségű, de mégis teljesítményben, dizájnban annál markánsabb, erősebb legyen. Kiemelkedő szerepet játszik a hazai szegmensben a Premium Car Design, többek között a profi szervizes csapata, prominens gyártói kapcsolatai, valamint vásárlócentrikus ügyfélpolitikájának köszönhetően. A Novitec Rosso magyarországi forgalmazójaként olyan márkákat menedzsel, mint az Alfa Romeo, Ferrari, Abarth.

Teszt: Alfa Romeo 147

Teszt: Alfa Romeo 147

Szívtipró A 156-os nemzetközi eladási sikerét egy kisebb kategóriában kísérli megismételni a legendás olasz gyár. Azonnal felismerhető, egyéni megjelenés, a meredek orr-részt a gyalogos- és biciklibalesetekből levont tapasztalatok is formálták, az alaktényező cw 32 Nem túlzott, de izmos oldalvonalak, nagy fém/üveg aránnyal Finom anyagokból készül a semmivel sem összetéveszthető, igen jól használható műszerfal Alul a két oldalon külön-külön egyszerűen szabályozható klíma gombjai. Az egyik fiók (parkoló) -kártyatartó, a másik, kiengedve, az ital helye. A fémszín a sportosságot érezteti A farrész sokak szerint a Peugeot 206 kópiája. A hátsó ablak alsó V-síkja mást mutat. A légáramlatok miatt a hátsó ablak gyorsan koszolódik A csomagtér megfordított padlólemeze műanyag tálcaként szolgálhat koszos, sáros holmik ideiglenes tárolására. A csomagtartó nyitógombja csak álló motornál nyitja a hátsó ajtót Régi Alfák hangulatát idézi az örömautózás forrása, a műanyag hangszigetelő és díszburkolattal fedett, változó vezérléses, hengerenkénti négyszelepes, 120 lovas motor Igen jó pedálrend, a pedálkarok ívelése a mai vastag talpú cipődivatot is megengedik.

Új Alfa Romeo 166

Új Alfa Romeo 166

Új Alfa Romeo 166: megérkezett Megérkezett Magyarországra az Alfa Romeo új zászlóshajója, a megújult 166-os. A patinás olasz cég képviselői egyedi vezetési élményt ígérnek, mint fogalmaztak, a felfrissített 166-os a sportlimuzinok legfelső osztályába tartozik, és első sorban azoknak készült, akik szeretik saját maguk uralni a vezetés minden egyes pillanatát. A 166-os ráncfelvarrásával véget ért az Alfa Romeo modellpalettájának megújítása. A hűtőmaszk átrajzolásával immár a zászlóshajó is a legkisebb testvérre, a 147-esre hasonlít. Az arcon felül a tartalom, mindenekelőtt a motorizáltság és a felszereltség változott. A forma és a tartalom kevés autóban harmonizál egymással oly remekül, mint az Alfákban. Különösen az olasz márka 1998-ban bemutatott zászlóshajóját, a 166-ost nevezhetjük esztétikai etalonnak. De mi történt pontosan? Nos, kívülről lényegében annyi, hogy a jellegzetes Alfa-pajzs, azaz a hűtőmaszk hangsúlyos, krómozott rácsozatot kapott, illetve mérete megnőtt, ezért beleszaladt az alsó, légbeömlővel kombinált lökhárítóidomba.

Versenyló selyemkorbáccsal

Versenyló selyemkorbáccsal

Versenyló selyemkorbáccsal - A 156-os Alfát 1997-ben mutatták be, a következő évben lett az év autója. Az elismerés elsősorban a formának szólt, ami a lánglelkű dizájner, Walter de Silva utolsó előtti nagy dobása volt az az Alfa színeiben. Lenyűgöző összbenyomás, csodálatra méltó részletek, röviden ennyi a titok nyitja a Tanuljunk autót tervezni két perc alatt oktatókazetta szerint. Kezdjük talán az összbenyomással. Az előd, a 155-ös ugyancsak szép autó, de - és ez az igazi dizájnbravúr - a 156-os már nem szögletes: a 155-ös volt az utolsó szögletes Alfa . A 156-oson látszik, hogy ugyanabból a vérből való, de a szigorú egyeneseket már ravasz ívek váltották fel. És ha szakítottak is a szögletességgel, a 156-os Alfa gömbölyű sem lett, megmaradt valahol a geometriai senkiföldjén, mint a forma, amire még száz év múlva is hivatkozhatnak a szakoktatók. Az Alfa Romeo vezetői biztos, ami biztos, nem hittek a szemüknek, és úgy gondolták, 2002-re ez is megérik a modellfrissítésre. A külső átszabása előtt közvéleménykutatást végeztek, mondják meg a vásárlók, mely részletekkel nincsenek megelégedve.

Tuti menü